úterý 15. ledna 2013

Volal Pelta. Co chtěl? Ať to nepodepisujeme.

Začátek roku je vždycky trošku pruda se sponzorama, kteří volají a prosí o spolupráci. Naštěstí máme Lochnes&Lochnes Sport Invest, kteří tuhle černou práci za nás odbudou. Sice si berou 97 % přijmu, cihlu do ruky nevezmou, ale odborníci jsou to na slovo vzatí.

Letos jsme byli domluvení s T-Mobile, kteří sice práskají jednu super reklamu za druhou, ale nemají se jak dostat k lidem, kteří místo TV a netu konzumují pivo a párek. Dřive na to měli fotbalovou repre, ale na tu už prej nikdo nechodí a že my jsme taky takový lidoví baviči, u občerstvení jsme hodně silní, takže se to spojeni se nabízí. Navíc jsme čistý pražský prodejní kurvy, takže nás neurazí sebevyšší částka.

Tak jsme si plácli, Lochnes shrábnul love a my nafasovali krásný hadry,


hromadu materiálu,

dostali k ruce servisáky,


 a vyrazili reprezentovat.

Foto Mazavka/Sport

Jenže se toho domák Pelta a hned celej ubulenej volá, že mu z obory pláchnul kamzík Lafata a teď tohle a že už je starej, unavenej, Dáša si s Romanem dělaj co chtěj a holka chce na práva a zbytek že mi prej nafaxuje, že uz musí končit.

Skoro mi to vehnalo slzy do očí a já si vzpomněl na morální hodnoty, svoje krásný roztrhaný klacky a napsal Lochnesovi, ať tu smlouvu zruší. Dostal jsem od něj sto žabáke a jedeme dál.

4 komentáře:

  1. Jasně, uvázali si mě na tři roky. Ale jak píšu, pak jim to Lochnes vypověděl.

    OdpovědětVymazat
  2. Dyť já to rvu zpátky do mančaftu, tak toho nech nebo těch žabaky bude mnohem víc!

    Lochnes

    OdpovědětVymazat
  3. Dyť já vim, ty si ty procenta zasloužíš. Máš mladýho, paní, audinu, to něco stojí.

    OdpovědětVymazat